Валентин КОВАЛЬСЬКИЙ
В умовах карантину успіх бізнесу залежить від нових методів співпраці та управлінського досвіду.
Як створити антикризовий продукт за 7 днів і знайти нові точки росту? Це питання постало під час безкоштовного вебінару, організованого для членів Київської торгово-промислової палати.
– Насамперед, треба проаналізувати все, що маєте на даний момент. Для цього необхідні: клієнтські бази з 50 людей (або групи в соцмережах), швидкі канали спілкування (соцмережі, партнерська платформа чи телефон), людські ресурси, час і бажання. Якщо ви проробили всі ці кроки, то можна починати діяти. Це просто – дзвонити, писати, говорити, знімати, демонструвати. А щоб глибше зрозуміти проблеми своєї аудиторії, проведіть консультації. Не бійтесь відмов, просіть допомоги, оскільки ви тестуєте свій проєкт, – розповідає бізнес-тренер і кризис-менеджер Лора Невар.
На думку експерта, представники бізнесу повинні визначити ідеального клієнта, використати необхідні ресурси і сформувати пропозиції щодо вигоди свого продукту.
– Ви перевіряєте, чи працює ваша ідея, причому перевіряєте це швидко. Далі допрацьовуєте продукт, включаєте додаткові функції, розширюєте аудиторію, – підсумовує бізнес-тренер.
Якщо здійснити ці антикризові кроки, то вже через сім днів можна отримати новий продукт із мінімальним набором функцій.
Читай "Вечірку" в Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua