Валентин КОВАЛЬСЬКИЙ
«Як створити прибутковий бізнес у Китаї: умови, кроки та перспективи розвитку на шляху Україна-Китай», — така назва конференції, яку проведуть у столиці 19 лютого 2020 року.
Організатором цього широкомасштабного заходу є Київська торгово-промислова палата (КТПП).
— Китай є одним з головних торговельних партнерів. Товарообіг уже досяг $5,5 млрд. Але ми маємо від’ємне сальдо: імпорт перевищує експорт. Український бізнес прагне вийти на китайський ринок, який зацікавлений у наших продуктах харчування, сільськогосподарській продукції та машинобудуванні. Конференція допоможе зрозуміти: як експортувати нашу продукцію. В цьому допоможуть спікери-практики, які знають тонкощі китайського ринку, — розповів віце-президент КТПП, куратор спільної програми з Європейським банком Реконструкції та розвитку Віталій Майстренко.
Захід проходитиме за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4-Business Європейського Союзу.
Власники та керівники бізнесу ознайомляться з інформацією про маркетингові, організаційні, юридичні та соціокультурні аспекти, політику Китаю.
Китайський ринок — потужний засіб для розвитку країн, які прагнуть вести торгівлю з Піднебесною.
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.
Sourse: vechirniy.kyiv.ua