У Києві відкрито 3 нових енергоофіси для клієнтів YASNO
Відтепер клієнти постачальника електроенергії та енергоефективних рішень YASNO можуть отримати консультації у нових та сучасних енергоофісах за адресами: вул. Вільямса 3/7, вул. Бориспільська 6А, вул. Тимошенка 18. YASNO підвищує якість обслуговування клієнтів та у першому півріччі 2020 усі 8 центрів обслуговування клієнтів компанія оновить та перетворить на енергоофіси.
Енергоофіс – це сучасний простір з цифровими рішеннями та затишною атмосферою. Після оновлення в енергоофісах встановлені термінали самообслуговування для передачі показань лічильника, зона експрес-обслуговування, де можна вирішити типові питання без очікування, дитячий куточок, окремі зони обслуговування приватних клієнтів та підприємств, а також зона продажів додаткових товарів та послуг з енергоефективності. Саме такий формат матимуть усі енергоофіси YASNO. До середини 2020 року планується створити 65 енергоофісів YASNO у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях.
«У новому форматі в столиці вже працюють 6 енергоофісів, найближчим часом будуть оновлені ще 2. YASNO продовжує працювати у напрямку покращення і підвищення якості обслуговування клієнтів. Наша ціль – це створення сервісу європейського рівня, тому прагнемо аби особисте консультування відбувалось якісно, швидко і в комфортних умовах», – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.
Вирішити питання, які потребують особистого консультування клієнти YASNO можуть звернувшись за адресами:
- вул. Ю.Іллєнка, 31;
- вул. Бориспільська, 6А;
- вул. М. Тимошенка, 18;
- вул. Драгоманова, 40-з (лише для приватних клієнтів);
- вул. Ак. Вільямса, 3/7 (лише для приватних клієнтів);
- просп. Голосіївський, 30Б (за цією адресою також надають консультації фахівці «ДТЕК Київські електромережі»).
- вул. М. Закревського, 14 (за цією адресою також надають консультації фахівці «ДТЕК Київські електромережі»).
Графік роботи енергоофісів доступний на сайті yasno.com.ua.
Нагадаємо, центр обслуговування клієнтів на вул. Жилянській, 83/53 припинив роботу.
Питання, які найчастіше потребують консультування у фахівця енергоофісу YASNO, це:
- переоформлення договору на постачання електроенергії при зміні власника;
- укладання/розірвання договору про постачання електроенергії;
- укладання договору для виробників електроенергії за «зеленим тарифом»;
- відновлення електропостачання після відключення;
- замовлення продуктів та послуг з енергоефективності – наборів з двозонним лічильником Розумний Watt, проектів зі встановлення дахових сонячних панелей «під ключ».
До операторів системи розподілу «ДТЕК Київські електромережі», «Київобленерго», «Укрзалізниця» звертаються, якщо потрібно:
- оформити заявку на первинне підключення до електромереж, відключення від мережі;
- оформити заявку на виконання робіт з приладами обліку електроенергії (якщо потрібно замінити лічильник, зробити технічну перевірку, опломбувати тощо);
- переукласти договір про надання послуг з розподілу при зміні власника;
- якщо отримали повідомлення про заборгованість за електроенергію, спожиту до 01.01.2019.
Sourse: kiev.vgorode.ua